12. november 2009

Dette er grunnen til at det har blitt lite med blogging!!=)



Dette er da lillegull som er 12 uker i dag =) Termin den 29.Mai!
Håper h*n kommer litt etter termin, da halve min familie har bursdag i mai..!
SVangerskapet her er HELT annerledes enn da jeg gikk med Iris.. Da var jeg kvalm 24/7 fram til uke 16! Fryktelig.. Denne gangen har jeg en del brekninger av enkelte lukter, men er ikke kvalm. Så brekningene kommer litt uforberedt kan man si.. Er sinnsykt trøtt og sliten, og natta begynner vanligvis kl. 21.00. Fryser også en god del, kjennes ut som jeg aldri får varmen skikkelig i meg. Menmen! Skla absolutt ikke klage! =D

Ellers har Iris blitt testet for svineinfluensa i dag, så får vi se i neste uke om det er det hun har.
Er ikke helt frisk i allefall! Ligger bare helt i ro på sofaen, det er IKKE likt henne!
Hoste, snørr og feber..

Jaja, ha en fin kveld =D

3 kommentarer:

  1. åå...gratulerer så masse med en liten på vei! Så gøy! Kjenner jeg blir babysyk...min er bare 4 mnd...hehe...

    SvarSlett
  2. Takk takk=) Gleder oss nå ja. Ja, ble babysyk da Iris var rundt halvåret =/ De vokser jo så fort!!

    SvarSlett