12. desember 2010

Og vi gleder oss til Preben kommer hjem! =D

Jeg holder seriøst på å slite meg helt ut for tiden.. Iris er klin umulig å ha med å gjøre (som de fleste andre 2 åringer har jeg inntrykk av)
Så helger alene er liksom ikke det jeg ser mest fram til..
Men nå er denne helga også over, etter X- antall trassutbrudd, et skikkelig raserianfall inne på et kjøpesenter på lørdag.. Det var skikkelig morsomt det, at et helt kjøpesenter stopper opp og ser på deg mens du sitter og ammer en forskrekket halvtåring, mens toåringen raser........
Trodde jeg skulle dø, og Lily fikk jo såklart ikke spist seg ferdig.. =(
Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med henne.... Men det er bare 10 dager igjen til jeg får hjelp nå!

Takker svigers for at de kom og hentet Iris i dag, etter at hun tegnet med rød tusj på flisene våre i gangen mens jeg prøvde å få Lily til å sove...
Og når hun endelig hadde sovnet, så tenkte jeg at nå kan jeg endelig få gå på do!!
Og imens jeg var oppe, så gikk jo Iris å vekte Lily.. Tusen takk!!!
Da fikk mor nok, og ringte til redningsbesteforeldrene =)
Utrolig at jeg ikke klarer/ har nok energi til å ta meg av mine egne barn =( Det er trist, og jeg skjemmes!!!
Men nå holder jeg på å miste melka mi igjen, for at jeg aldri får slappet av.. Lily sover jo fremdeles ikke hele natten, så er oppe med hun alt fra 1-7 ganger på en natt.. (en natt= fra 23 om kvelden til 06-07 om morgenen) Altså min "natt"!
Og så sta som jeg er så kommer jeg vel til å kjempe for melka denne gangen også, sånn som alle andre ganger dette har skjedd! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er nødt til å kjempe så sinnsykt for å få til dette, mens andre sliter med for mye melk!
Jaja, fint for meg at jeg er så sta :P
Og sur, er faktisk utrolig sur for tiden, lurer på om tante Rød melder sin ankomst etter fødsel snart.. Har jo småblødd siden jeg satte inn spiralen den 1. November, så gleder meg ikke til å få tilbake den sure tanta.

Dette var nok dagens sutreinnlegg herfra..! =D Håper på et gladinnlegg i morgen etter Luciafeiring i bhg! =D
MED bilder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar