6. desember 2010

Familiebilde =D Og andre bilder =)





Her er vi! =))
Var til fotograf for å få tatt 6 månedersbilder av Lily Louise, så fant vi ut at vi også ville ha noen bilder av oss alle sammen!
Synes egentlig hele fotoshooten var ganske slitsom siden Lily egentlig skulle ha sovet, og Iris var utålmodig etter bhg og ville helst hjem for åspise middag. Så vi fikk hele 1 bilde av oss alle sammen som var fint ;)
Så dette blir også årets julekort! =D














Lillemor =) Dette synes jeg er et utrolig søtt bilde, selv om vi ikke ser fjeset hennes. =)
Da vi var der, så fant vi jo også ut at Lily er uuutrolig flink til å sitte alene! Hun satt selv under hele greia!
Holdt på å falle kun en gang ;) Men allikevel, hun satt selv!












Fallebilde ;) hihi.





























Tok en del bilder altså.. Men kan ikke laste opp alle =)
Tok også bilder bare av Iris & Lily, men de ble desverre ikke så bra =(
Jaja, kommer da flere fotoshooter =D

4 kommentarer:

  1. sååååå fine bilder!!! jeg tok jo aldri bilder av bare nima (angrer!!!)OG, at jeg nesten ikke har babybilder av hun,skal jeg investere i bilder av de to, sammen etterhvert :D:D:D klem fra oss

    SvarSlett
  2. Takk! =)) er ikke så værst fornøyd selv heller ;) hihi =)
    Vi tok 6 mndr og 2 års bilder av Iris hos fotograf, så det blir det samme hos Lily også =))

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder :D Jeg angrer for vi ikke tok bilde av alle sammen på 1 års bilde til tassen...
    Ha en fin Onsdag!

    SvarSlett
  4. Takk =)
    Det kommer da flere anledninger til å ta familiebilder da, Ingrid =)

    SvarSlett