15. desember 2010

Syke og svake.. Men ikke i dag?

I går våknet jeg og lillemor med feber.. Eller.. Våknet.. Tror ikke jeg sov mer enn 2 timer til sammen i går natt! Men, vi stod opp med faber i allefall!
Jeg hadde vondt i øret, halsen og puppen. Så var jo livredd for å få betennelse alle plassene, men i dag er det bare halsvondt igjen. Det er jo forsåvidt greit det, er så vant med å ha vondt i halsen fra jeg var liten..
Men i natt har vi sovet! Og gjett om vi har! Jeg våknet en eller annen gang i natt med Lily i sengen, og puppen på lufting. Ok, så jeg hadde vel tatt henne opp og gitt henne mat i søvne da =) Greit det!
Siden hun ikke sovnet før 21.00 i går, så tenkte jeg at hun sikkert kommer til å sove litt lenger i dag. Men TAKK til den jævla traktoren som brøyter snø utafor klokka 6.30!! Så da startet dagen til normal tid allikevel.
Nå kryper hun rundt på gulvet og roper så høyt hun kan, så tviler på at det er noe som plager henne i dag =D





Må bare fortelle om hvor utrolig flink hun er! =))
Da jeg gikk gravid med henne, og hun sparket så gjorde det såå utrolig vondt! Og hun lå å pressa ut føttene som gjorde sinnsykt vondt! Så jeg sa hele tiden at hun her, er MYE sterkere enn det Iris var!
Og sant nok, så er hun det ja! Hun her løftet hodet 15 min etter fødselen, og har siden løftet det =P
Da hun var 6 uker, skulle hun nesten bare stå i fanget. Og hun som brukte å sove på magen (ja, fyfy! Men hun sovnet KUN på magen, og fikk ligge på magen når hun lå på stua på dagtid) måtte vennes på å sove på ryggen, for hun lå bare og kikket seg rundt =P
2.5 mnd var hun da hun lo for første gang med skikkelig latter.
5.5 mnd når hun begynte å åle seg rundt. Og nå er hun 6.5 mnd og krabber på alle 4 =)
Hun reiser seg nesten opp ved lekekassen til Iris, men har ikke helt skjønt det ennå. Det kommer vel fort det også!
Også sitter hun alene, det begynte hun med når hun var 6 mnd akkurat.
Og det ser ut som om hun prøver å sette seg opp innimellom, men har ikke skjønt at hun må dytte seg bakover og opp med armene for å få det til =)

2 kommentarer: