30. november 2010

Så mange planer, og så lite tid og penger!

Har så lyst til å pusse opp!!

Først så må vi ta trappen, den skal det fjernes et STYGT teppe fra, slipes ned, og males! Og mens vi gjør det kan vi jo like gjerne pusse opp trappeoppgangen og gangen også..

Så skal vi ha hvite dører overalt, det har vi ønsket oss til jul.
Og glassdør fra stua og ut i gangen, DET blir fint =)

Skyvedør til kjøkkenet vil jeg ha.

Og plutselig når det ble så kaldt, så begynte jeg å ønske meg vindfang også! Det tror jeg hadde hjulpet veeeldig.

Så skal jo rommene pusses opp, har lyst på en kul tapet, eller panel. Klarer ikke helt å bestemme meg.

Iris sitt rom må ha nytt gulv!

Og ikke minst, skulle vi ha byttet ut alle vinduene, med karmer og alt.

Også kunne jeg tenkt meg å revet av all tapeten på stua, og hatt noe annet der, enten tapet, eller panel.. Kanskje brystpanel. Vet ikke.. Og gulvet her må byttes.

Mange planer! Men de blir inne i hodet da.. Til vi får råd!
Vi skal jo gifte oss til neste år, så vi skal sprengspare til det da. Så mye som va får spart så.... =(
Håper på at min far som skal selge huset sitt, sponser hele bryllupet.. Men han vet jo ennå ikke når/om han skal selge.
Så vi venter i spenning!

Ellers så er begge/alle 3 ungene syke. Hoster og er snørrete. Stakkars lille Lily som er ganske høylytt av seg er kjempe hes, og får ikke til å snakke/rope/flire eller gråte! =(
Også hoster hun til hun kaster opp også da =( byttet på både senga vår og hennes etter 2 runder oppkast rundt 23.30 i gårkveld, og i 04 tiden igjen =( Staakkar!
Dette gjorde hun jo også når hun var bitteliten og ble smittet av Iris som var syk, hostet til hun kastet opp =(
Så det er tydeligvis sånn hun er da, det kan jo bli morsomt..
Hun er jo kjemperedd selv også når hun begynner å hoste, klamret seg fast i meg hver gang hun hostet i går da jeg tok henne opp på stua igjen =(
Håper det gir seg fort!

Vi skal jo også på julebord på fredag, så håper hun blir bedre til da. Ellers får jeg bare være hjemme med gullet da =)
Gleder meg veldig til julebord!! Men om de er syke, så kan man jo bare ikke.

Også skal jeg bake osv til jul før Preben drar igjen tenkte jeg, men når skal jeg rekke det da?
Har jo alltid hundre planer, og altfor lite tid!
Er heldigvis ferdig med alle julegavene da! =D Hurraaa!! Har vært ferdig lenge også! =D Endelig har jeg lært.. Hater å dra rundt siste uka før jul for å kjøpe noe. Det blir bare stress, også finner jeg ingenting!

Jaja, nå er det tv-titting resten av kvelden, har vært flittig husmor i dag og vasket, ryddet og vasket alle sengeklærne fra i natt i hele dag! + At Iris og jeg var en tur til mormor (mamma) =D
Tror Iris satte pris på å få all oppmerksomheten for seg selv da, hun storkoste seg med mormor!

Er dere ferdige til jul??

2 kommentarer:

  1. Huff stakars.. masse masse go bedring til gulljentan <3
    har syke onga sjøl men ikke på den måten e så ækkelt når de spyr og hoste:(

    wow ska dåkk gift dåkk t næste år d vist æ ikke..
    du blir ei feiende flott brud :)
    å da kan dåkk jo ønsk dåkk pænga t oppussing av leiligheta;)

    dåkk får gjør sånn som vi jor , vi tok opp et lån før å finansier bryllupet så betalt vi t bake litt å litt når vi hadd pæng t d.. å vi klart d innen et år:)

    høres kanskje klise ut men håpe virkelig ongan blir frisk så du kjæm dæ ut av huse før d fortjæne du virkelig søta..
    å baking træng du ikke å tænk på.. kem som ska spis all kakan? hehe kjenne ingenplass at e har tid pænga eller energi t å bak.. haha

    nei stor go klæm fra me..:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk =)
    Ja, planen e å gift oss t neste år ;) Vi har alltid sagt at vi ska gift oss innen et år fra vi forlove oss, men så va d ei lita Lily som hadd tenkt å kom, så da vart planen utsatt! =)
    Kanskje vi og ska ta opp lån ja... Men trur heller vi vente på at han far ska sæll huse sitt ;) Hehe.

    Å d me kakan t jul! Dæm e d æ som ska spis! =D Hehehe =)
    Meen d finnes my fint å få kjøpt ;)

    Klæm tebake =))

    SvarSlett