3. januar 2011

Nå SKAL jeg få tilbake kroppen min! =)

Første (og siste) spinningtime i kveld.. Fant akkurat ut at jeg er i verre form enn det jeg hadde håpet på.. =( Og jeg har fortsatt bekkenløsning fant jeg ut, så det gjelder å være litt forsiktig tror jeg.
Men nå er jeg vel noe sånn som 13 gram nærmere målet mitt :P
Å komme meg inn i denne kjolen til 11. Juni 2011 =D













Så det er bare å peise på med trening og sunn mat framover! =)

Men trenger litt tips til sunne, gode middager da. Er veldig glad i grønnsaker, så det er ikke noe problem. Det værste er å lage maten. Kan ikke lage mat (eller orker/vil ikke) Men liker veldig godt å bake.. Noe som er litt dumt når man skal få en fin figur igjen! =)
Planen er ikke det at jeg skal gå ned så mange kilo, det er ikke kiloene som bestemmer. Jeg vil få en fin kropp, med muskler, og få bort det som har kommet av spekk i løpet av 2 svangerskap!
Tålmodighet har jeg aldri hatt, så håpe bare jeg kan være litt mer tålmodig enn før, og ikke gi opp selv om jeg ikke ser resultat etter 2 uker =P Haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar