15. januar 2011

Endelig er sykdommen over =)



Nå har jeg vært syk siden mandag for snart 2 uker siden! Begynte å kjenne det på mandag, frøys skikkelig og sånn, men dro på spinning allikevel.. For det var lurt det! Nei.. =( Natt til tirsdag endte jo med 40 i feber, og 0 søvn. Heldigvis skulle ikke Preben på jobb dagen etter!
Så siden har det gått slag i slag, feber, en hoste fra en annen verden. Fikk en skikkelig runde med influensa. Og barna fikk den også!
Måtte på legevakten forrige fredag eller var det lørdag? Samme det, men fikk iallefall pencillin mot lungebetennelse, og begynnende brystbetennelse!
Så nå når feberen endelig er borte, og pusten begynner å bli bedre, sliter jeg med magen! Hater virkelig pencillin!! Blir kjempekvalm, og dårlig i magen av den =(
Menmen, 4 dager igjen! =D
Og det værste var jo at ungene ble syke og hadde over 39.5 i feber de også =( Lily var helt utslått stakkar.. Hun hostet jo til hun kastet opp flere ganger, det gjør hun hver gang hun blir forkjølet =( Huffhuff!




Lille snuppa, som har blitt såå flink til å reise seg opp, og som gjør det hele tiden, og absolutt over alt!! Det tok ikke mange dagene før hun begynte å utvide, og stå å holde seg med kun en hand var kult! Nå er det straks full fres rundt bordet her, går allerede litt ved sofaen. Er ganske skeptisk da, siden jeg hele tiden sitter på pinne for at jeg er så redd for at hun skal falle og slå seg!
Hun har også heldigvis lært å sette seg ned/ falle ned uten å gjøre så mye skade på seg selv :P
Synes ikke at jeg har hatt baby så lenge denne gangen altså!
Husker jeg synes ei venninne av meg sin datter var så uutrolig tidlig ute, men hun krøyp jo ikke før hun var nesten 8 mnd, og Lily var 6.5 mnd da hun begynte å krype masse!
Så jeg vet ikke hvor dette skal ende :P Lily går vel om et par mnd, max tenker jeg... :O
Oioioi!

Jaja, også fikk ei jeg kjenner baby i natt, tror hun annonserte at hun hadde flyttet inn på sykehuset på onsdag..! Og i natt kom hun endelig! Det hadde blitt hastekeisersnitt i full narkose, babyen hadde ikke sjangs til å komme ut.. De prøvde både med tang og med vakuum uten hell! For en opplevelse det måtte være =/
Men hun kom ut, og det er bra (etter omstendighetene) med mor og barn! Det er vel hovedsaken! Men dette fikk meg jo til å tenke på min egen fødsel med Iris.. Gud så heldig jeg egentlig var!! Det kunne jo gått så utrolig mye verre... Så jeg takker for at jeg har et stooort bekken! =))

Ellers skal jeg prøve å kose meg hjemme alene i kveld. Preben er hos en kompis for å spille (BOOMBE)
Og jeg som ikke har matlyst da.. Eller godterilyst.. Pga den jæv** pencillinen.. Hva skal jeg gjøre daa?? Blir vel litt strikking tenker jeg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar