16. november 2010

Dagen er her! =D

Snaaart kommer min kjære hjem! =)) Det skal bli utrolig godt å ikke legge seg alene i kveld =) Og godt med hjelp i morgen, ikke lage middag bare til meg og Iris. Og en haug av andre ting jeg har måttet gjøre alene!
Meeen, så er det utrolig ryddig her når han ikke er hjemme også da... Så det spørs hvor lenge husfreden varer :P haha!

I dag var jeg hos legen med Lily. Iris fikk jo øyekatarr for akkurat 14 dager siden. Gikk dråper i sånn engangspakninger, som holdt i 6 dager. Men de skulle jo brukes i en dag ekstra eller to etter hun var frisk på øynene.. Det var det ikke nok til.. Så dom som jeg er så tenkte jeg at jeg skulle se om det gikk over. Men det har det ikke gjort, det har blitt bedre, men ikke bra..
SÅ på søndag, så fikk jo såklart Lily denne f**nskapen også da! =( Ringte legevakta og spurte om det var vits i å komme nedover, men de sier jo at det ikke er noe vits i for man får jo ikke medisin av legevakta her i byen med mindre du er dødssyk.....
I dag så det skikkelig ille ut det øyet hennes =( Så jeg ringte legen og fikk komme nesten med en gang. Fikk dråper både til hun og til Iris. Så nå drypper vi hver 4. time! Håper det går fort over! For dette er noe herk!
























Får heldigvis hjelp til å dryppe nå da =D Det er ikke lett å holde fast hender, sperre opp øyne, og dryppe samtidig alene!

Etter legen var vi å hentet ut medisinen, kom hjem, ga Lily mat. Og dro og spiste kake hos Linn, Emma og Erica =)) Fikk svigermor til å hente Iris i bhg, så jeg slapp å stresse meg hjem med en gang.

Nå sitter jeg bare å venter på at Preben skal komme hjem =D

1 kommentar:

  1. Må bare si at jeg hadde nettopp tørket av øyet hennes også, tror det tar 15 minutter før de ser sånn ut igjen =(( Krysser fingre for at det er bedre i morgen!!

    SvarSlett