20. november 2010

Hva er en ekte venn?

Er det en som sier til deg 4 dager før, at man skal gifte seg?
Og sier etterpå at det skulle være hemmelig og med bare foreldrene til stede?
Også viser det seg at også flere andre venner av vennen også vet det? Og at andre i familiene vet det, og kommer?

Vet ikke helt hva jeg skal tro lenger jeg altså... Vi har kjent hverandre siden vi var små, alltid vært "bestevenner".. Jeg har holdt min del av avtalen om at vi skulle være faddere på hverandre sine unger.. Men hun holdt ikke sin første gang, men sa etterpå at "du skal få være på nr.2"... Og nr.2 kom, og ikke da heller... Og nå bryllupet.
Hva er dette folkens? En ekte venn?

Er så skuffa, lei meg og jeg vet ikke hva!
Hva er vi for hverandre egentlig?? Hele livet hennes har plutselig blitt så hemmelig! Og ikke er hun der for Iris heller, ennå hun er fadder... For meg er det en ære å bli valgt som fadder.. Men ikke alle tar oppgaven sin så seriøst..
Utrolig trist!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar