2. november 2010

Hola!

Fått purringer på denne blogginga igjen :P Håper jeg kan finne ut hvordan jeg blogger fra mobilen jeg! Da hadde det vært mye lettere!
Jaja, oppsummering siden sist.. Det var jo 5. Mai.
Lily Louise ble født i en fart den 25. Mai! Det var en opplevelse for livet det også, helt utrolig. Føler meg ennå som superkvinnen!
Skal skrive fødselshistorien litt senere ;)

Har hatt en uuutrolig kjedelig dag i dag. 2 syke unger, med en våkennatt før. Veldig morsomt... Så at de er i seng nå er uuutrolig godt! =))
Lily er 5 mnd, en liten spurv i forhold til søstra si.. MEN hun er jo sååå aktiv da! Snur seg rundt begge veier, skyver seg bakover, og kommer sikkert til å krype snart også! Ser ut som det er tenner på vei, men husker jeg sa at Iris kom til å få tenner fra hun var 2.5-3 mnd for at hun siklet sånn og bet på alt =P Og hun fikk jo ikke sin første tann før hun var 10 mnd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar