13. november 2010

Sånn nå for tiden..

.. Så er jeg egentlig ganske sliten.. Har vært alene med barna i 12 dager, Preben er på utenbys jobbing.
Det første som skjedde var jo at Iris fikk øyekatarr og var hjemme fra bhg i 3 dager. Den tiden gikk sååå sakte, kunne jo ikke dra ut eller noe. Var liksom låst inne i mitt eget hjem. Var synd på meg da altså! =P
Så fikk mamman min oppdage hvor trassig Iris har blitt etter at Preben dro.. Hun trasser på absolutt alt. Og husker veldig godt på at hun fikk ha smokken på stua da hun var syk.. Så i kveld har jeg skjært hull i alle smokkene hennes! Vi skal slutte med smokk!
Virker ikke som det hjalp så veldig mye da, siden hun ikke har klikka i vinkel ennå :P
Må klippe større hull i den i morgen. Er såå drittlei av at hun slår seg vrang, hyler, vræler og spreller pga at hun ikke får smokken lenger. Det tar aldri slutt!
Så hvis vi slutter med den nå, så er det en ting mindre hun kan trasse over :P
Også har vi jo votter da, det er jo heeelt utrolig forferdelig å ha på seg, og må hyles om i 10-20 minutter hver dag..
Det har heldigvis blitt litt bedre nå da! Men vi kan trasse over det meste, pålegg på brødskiva, melk, ikke melk, juice, ytterjakke, boblejakke, ullgenser, ekkle sokker, ooogså videre..
Jepp, dette er et sutreinnlegg =P

Også er jo jeg tydeligvis verdens værste mor som gir ungen min NAN av og til da.. Ei venninne av meg som spør "H*n kan vel få NAN nå vel, er jo så stor at det har ikke noe og si om h*n får det hvis jeg skal en tur ut."
Også VET hun at jeg har gitt nan til Lily pga ALLE problemer du kan få med amminga.. Gikk veldig bra en periode, men nå har jeg nesten gitt opp.. Nesten bare...

Jaja, jeg er vel en dårlig mor da.. Som både gir nan, OG som gleder meg til trassungen er i seng =P
Håper det ikke er bare meg som gleder seg til den hellige alenetiden på kveldene....
Vi gleder oss alle 3 til Preben kommer hjem!! =D Blir så deilig å endelig få litt hjelp igjen =))

Ha en fin lørdag =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar