24. februar 2011

Babytida..

Lily Louise 13 timer.. Den følelsen jeg har på bildet der er ubeskrivelig!
Har nettopp gått igjennom en drømmefødsel, og snart kommer Iris på besøk.
Jeg har verdens fineste jenter! <3















Tok en serie bilder når Iris kommer inn på hotellrommet, og dette var reaksjonen =))

Få hu ;)

"Mævå hold i"

Såånn ja.. =) Å når Lily ble født var Iris inne i "hva består ansiktet av"- fasen.. Så Lily har jo OGSÅ nese!! Lykke!


Btw så visste jeg ikke at jeg var såå pløsete i ansiktet som jeg var jeg.. Heldigvis vises det ikke på alle gravidbildene jeg har da ;)
Tenkte jeg skulle legge ut bilde av magen min dagen før hun ble født også, men får ikke det til.. =/ Vet ikke hvorfor..
Savner å gå gravid jeg, gleder meg masse til neste gang =) Men det er nok noen år til ennå! ;)

2 kommentarer:

  1. ååå du har så fine jenta <3
    gler mæ mykje t å få opplev å gå gravid igjenn .. så håpe at når den tia kommer at vi får d t..
    du va jo så vakkert gravid:)

    SvarSlett
  2. Takk <3
    Dåkker får d nok t ska du sjå ;) Æ e optimistisk!
    Tusen takk =) Føle mæ fin når æ e gravid å :D

    SvarSlett