1. februar 2011

Hva skal man gjøre mon tro?

Ble så deprimert av å lese langtidsvarslet på adressa.no i går at jeg har blitt skikkelig tiltaksløs :( Må på posten å hente pakken jeg bestilte i forrige uke da!
Gjorde et skikkelig kupp og fikk kjøpt Troll- dress til Iris for 419 kr! De koster jo egentlig 1399 og Troll ullfleeze dress til 180 kr, de koster egentlig 499 :D Så gleder meg til Lily våkner så vi kan dra =))
Ellers, så har jeg jo masse sånn smårydding jeg kunne ha gjort, jeg kunne ha bakt brød feks.. Men så lurer jeg på om jeg har litt sirup i rumpa?
Slenger med et bilde av Lily da, tatt i går kveld da hun holdt på å bygge tårn med boksene =) Litt forfjamsa, og med knallrøde kinn. Søt =) Storesøster er det vanskeligere å ta bilde av! Men slenger med et likevel ;)






Ellers har jeg blitt skikkelig flink til å komme meg ivei på trening! Trente tirsdag, torsdag og søndag i forrige uke. Og trente litt i går, skal sette opp treningsprogram i kveld sammen med en trener på 3T. Ser fram til det, og gleder meg til å se resultater! =))
Og grunnen til at jeg trente bare litt i går var fordi jeg hadde meldt meg på en "B" time.. Det vil si at de har med litt mer avanserte trinn enn på de vanlige timene. Så Step "B", skal jeg nok ikke på igjen! Hadde ikke sjangs til å henge med på trinnene, jeg som ikke eier koordinasjon! Haha. Følte meg dum da jeg gikk ut, men følte meg enda dummere når jeg stod der og hang med på halvparten.
Så da vet vi det! =)

1 kommentar: