22. februar 2011

Odontofobi! =(


Da skal tanna mi snart opereres ut.. Og for å være helt ærlig, hadde jeg heller født en gang til uten smertestillende enn å grue meg sånn og gjennomføre dette!
Aller helst ville jeg hatt narkose, men siden det var så lang venteliste ville ikke tannlegen min henvise meg til sykehuset men til en kjevespesialist..
Nå har jeg utsatt dette i 2.5 år, så kunne vel heller ha stått på ventelista da. 6 ganger har jeg ringt når jeg har fått den påminnelses sms'en de sender ut.. Og 5 ganger har jeg hatt god grunn til å gjøre det!
Nå skal jeg til pers.... Og dere aner ikke hvilken følelse dette er.. Det er så jævlig!
Håper det går fort! Håper beroligende virker, og sletter hukommelsen min etterpå.. Og håper smertestillende etterpå virker også, at jeg ikke får betennelse (som jeg nesten kan garantere at jeg får, jeg får betennelser OVERALT)
Jaja, kanskje blogges vi igjen..... Kanskje ikke...
:,(

1 kommentar:

  1. huff veit akkurat kordan du har det..
    e ikke ænkelt.
    men d går helst bra!
    mange goe klæmma fra oss i nord.

    SvarSlett