19. februar 2011

Hjemme alene!!

Når sist skjedde det?
Mann og barn er i 1 års dag til Maiken, jenta til broren til Preben, altså mitt tantebarn! =)
Men jeg måtte holde meg hjemme siden jeg kastet opp en gang i går og var stort sett dårlig i magen hele dagen.. Er fortsatt ikke helt bra, så fant ut at jeg skulle være hjemme alene og skrive oppgave vi har på skolen =)
Men hadde ikke skrevet mer enn litt over 1.5 side før jeg måtte slutte.
Da hadde jeg kommet til "narkotika og svangerskap".
Om det er omsorgssvik at mor bruker narkotika i svangerskapet. Jeg har så utrolig mange meninger om dette at jeg klarte ikke å formulere meg på en saklig måte, så jeg må nok bare slutte, og ta fram oppgaven en annen dag for å se om det hjelper. Hva mener dere om dette??

Hvem er det som har ansvaret for at mor kutter ut dop i svangerskapet? Samfunnet? Mor selv? Er det omsorgssvikt?

Nå skal jeg absolutt ikke bruke resten av alenetiden min på å brette klær, eller rydde på kjøkkenet ;) Finner fram strikkinga og kanskje ser noe på tv =)
Ha en fin lørdag! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar