8. februar 2011

Verdens sterkeste 3 åring!

At det går an! Vet ikke hva annet det er å si? Han kunne krype da han var 4 mnd, går da han var 5 mnd, og gikk opp og ned trappene ved 6 mnd!
Oioi, jeg er veldig glad for at jeg ikke har noen "superkid". Jeg som synes Lily er tidlig ute.. Men de sa også at de fleste babyer på 4 mnd ikke klarte å holde seg oppe på strake hender når de var 4 mnd, men det gjorde Lily også.. Hun ålte jo når hun var 4.5-5 mnd..
Nå er hun 8 mnd, står stødig, kan stå alene kryper på alle 4 i en fart! Og reiser seg opp, skal stå hele tiden.. Men dette har jeg jo skrevet om før =)

Ellers har vi sykdom i heimen igjen... Jeg sprang på do i hele natt, og har vært kvalm og guffen i magen i hele dag.. (beklager detaljer)
Og Lily har også hatt noen runder med "suppe" stakkar.. =(
Men jeg er stort sett grei i magen nå, det romler og skromler der inne, men det er et godt tegn! Da jobber magen med det som er der og sender det ikke rett ut =)
Er veeldig glad for at jeg fikk dette nå, og ikke på torsdag feks, for til helgen skal jeg til Bodø! :D
Skal besøke Gry Wenche med familie, og gleder meg skikkelig! :D
Planen var egentlig å ta tog oppover (som tar 9 timer og 38 min) og fly nedover igjen..
MEN så er min kjære mor så utrolig snill at hun sponsa flybilett til meg oppover også! :D
Utrolig glad for at jeg slipper å bruke hele natt til lørdag på å sitte på tog altså!
Men om du vet av noen som trenger en togbillett fra Trondheim - Bodø fredag kveld, så si ifra ;) Har en liggende her =)

1 kommentar: