22. februar 2011

Jeg lever jo!

Det gikk over all forventning, supersnille damer som jobber på "Tannlegene på Solsiden" =)
På vei nedover låste Preben meg inn i bilen da... Sånn at jeg ikke skulle hoppe ut i et lyskryss eller noe..
Bra ide, hadde faktisk ikke tenkt på det. Men hadde jeg kjørt selv hadde jeg nok kjørt stikk motsatt vei :P

Fikk masse bedøvelse både før og underveis siden jeg kjente at de borret istykker tanna =( Men det gikk veldig bra! Tror det var 5 eller 6 biter de delte den opp i, og plukket den ut. Jeg gråt fra jeg kom inn på venterommet til jeg var ferdig... =(
Nå er jeg ferdig med denne faenskapen, og tanna var IKKE råtten som jeg har trodd. =)
Men de sa at de tennene som ligger sånn ikke blir råttne så fort, men at det er tannkjøttet rundt som blir betent gang på gang sånn at det gjør vondt.
Deilig å vite at jeg ikke har gått rundt med en råtten tann i munnen ihvertfall! Og enda deiligere at jeg slipper å tenke på det mer.
Da jeg var ferdig måtte jeg gi tannlegen som tok den ut en klem fordi han var så flink. =))
Nå skal jeg "kose meg" med suppe. Gleder meg til å spise, har jo ikke spist på flere dager!
Kvalmen jeg har gått med i flere uker er plutselig borte!! Deilig!! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar